نوشته های امیلی

تو خود٬ به خود آ

نوشته های امیلی

تو خود٬ به خود آ

۱۶

 رو به آسمان

خدا جان!

ممنونم که مرا "دیوار" نیافریدی

قربانت، پنجره   

 

                                                           

زنده باد دنیای کودکیم

نظرات 1 + ارسال نظر
stowart جمعه 11 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 04:58 ب.ظ

بنده ی حقیرتون/ تو یه روز سرد پاییزی /تو یه جایی که همه بهش می گن زایشگاه /وقتی چشماشو گشود / دل رو از همه ربود/بچگیم مثل یه رعدو برق گذشت / روزای سادگیو بی خبری / زودی رفتن ددری ! / دیگه نا سلامتی جوون شدیم / تو یه چش به هم زدن ماکلی پهلوون شدیم! / توی این دنیای پر سوز و گداز /دل من خیلی چیزا رو هی می خواد ! /دوست دارم که زیر باروون بدوم !/دوس دارو نوار و سی دی بخرم! / دوس دارم دیوارو هی گاز بگیرم!/روزی چند بار بمیرم / دوس دارم تو کوچه ها دو بزنم/"دایی" رو هو بزنم!/ دوس دارم خودم بدوزمو خودم هم ببرم /دوست دارم خیارو با پوست بخورم !/دوس دارم خدارو تمرین بکنم/ دوس دارم ادعای دین بکنم /دوس دارم ولوم بدم به اسپیکر/ تا بلرزه شیشه ی همسیه ها /دوست دارم خالی کنم یه پارچ آب/ رو سر آدمای همیشه خواب /آدمایی که فقط آدمکن / ادای زندگی رو در میارن / بیشتر آدما رو من چقدر احمق میبینم / آدمام حتمی منو دیوونه و خر می دونن /دوست دارم ساز مخالف بزنم / پیش هر کی که بگه دوستت دارم /اگه تو رفیق و همدمی عزیز/ بیا این لیوانو رو سرم بریز !!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد